Komunikaty informacyjne z poniższej tabeli są wyświetlane w aplikacji. Jeśli dany komunikat często się powtarza, należy skontaktować się z działem obsługi klienta GARDENA.
Komunikat | Przyczyna | Postępowanie |
---|---|---|
Ustawienia przywrócone |
Zakończono resetowanie wszystkich ustawień użytkownika. |
Zwykłe działanie urządzenia. |
Problem z generatorem strefy |
Niski poziom naładowania akumulatora akcesorium ZoneProtect. Urządzenie ZoneProtect nie działa, gdy akumulator jest rozładowany. Urządzenie może kosić w strefie niedostępnej, jeśli zostanie uruchomione przed naładowaniem ZoneProtect. |
Przed uruchomieniem urządzenia należy je zaparkować i naładować akcesorium ZoneProtect. |
Temperatura w akcesorium ZoneProtect jest wyższa niż dopuszczalny limit i jest ono wyłączone. |
Ustawić urządzenie w obszarze chronionym przed słońcem. Przed uruchomieniem urządzenia należy poczekać, aż temperatura akcesorium ZoneProtect spadnie. |
|
Nie znaleziono doprowadzenia |
Przewód doprowadzający nie jest podłączony do stacji ładującej. |
Podłączyć przewód doprowadzający do stacji ładującej. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego. |
Uszkodzenie przewodu doprowadzającego. |
Wymienić uszkodzony odcinek na nowy przewód doprowadzający. |
|
Przewód doprowadzający nie jest podłączony do pętli ograniczającej. |
Połączyć przewód doprowadzający prawidłowo z pętlą ograniczającą. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego. |
|
Utworzono sygnał pętli |
Zmieniono nowy sygnał pętli. |
Zwykłe działanie urządzenia. |
Wymaga ręcznego ładowania |
Urządzenie jest ustawione w trybie pracy Obszar odrębny. |
Umieścić urządzenie w stacji ładującej. |
Następne uruchomienie: gg:mm |
Ustawienia harmonogramu uniemożliwiają pracę urządzenia. |
Zmienić ustawienia harmonogramu. Patrz Oszacowanie niezbędnego czasu pracy. |
Urządzenie pracowało przez maksymalny czas cięcia w ciągu dnia. |
Zwykłe działanie urządzenia. |
|
Dzisiejsze koszenie zakończone |
Urządzenie pracowało przez maksymalny czas cięcia w ciągu dnia. |
Zwykłe działanie urządzenia. Patrz Parkuj / Harmonogram. |
NIE zmieniono połączenia |
Sygnał pętli nie został zmieniony z powodu błędu. |
Wygenerować kilka razy nowy sygnał pętli. Patrz Nowy sygnał pętli. Jeśli problem utrzymuje się, należy skontaktować się z serwisem GARDENA. |