Komunikaty informacyjne i ostrzegawcze

Komunikaty informacyjne z poniższej tabeli są wyświetlane w aplikacji. Jeśli dany komunikat często się powtarza, należy skontaktować się z działem obsługi klienta GARDENA.

Komunikat Przyczyna Postępowanie

Ustawienia przywrócone

Zakończono resetowanie wszystkich ustawień użytkownika.

Zwykłe działanie urządzenia.

Problem z generatorem strefy

Niski poziom naładowania akumulatora akcesorium ZoneProtect. Urządzenie ZoneProtect nie działa, gdy akumulator jest rozładowany. Urządzenie może kosić w strefie niedostępnej, jeśli zostanie uruchomione przed naładowaniem ZoneProtect.

Przed uruchomieniem urządzenia należy je zaparkować i naładować akcesorium ZoneProtect.

Temperatura w akcesorium ZoneProtect jest wyższa niż dopuszczalny limit i jest ono wyłączone.

Ustawić urządzenie w obszarze chronionym przed słońcem. Przed uruchomieniem urządzenia należy poczekać, aż temperatura akcesorium ZoneProtect spadnie.

Nie znaleziono doprowadzenia

Przewód doprowadzający nie jest podłączony do stacji ładującej.

Podłączyć przewód doprowadzający do stacji ładującej. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego.

Uszkodzenie przewodu doprowadzającego.

Wymienić uszkodzony odcinek na nowy przewód doprowadzający.

Przewód doprowadzający nie jest podłączony do pętli ograniczającej.

Połączyć przewód doprowadzający prawidłowo z pętlą ograniczającą. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego.

Utworzono sygnał pętli

Zmieniono nowy sygnał pętli.

Zwykłe działanie urządzenia.

Wymaga ręcznego ładowania

Urządzenie jest ustawione w trybie pracy Obszar odrębny.

Umieścić urządzenie w stacji ładującej.

Następne uruchomienie: gg:mm

Ustawienia harmonogramu uniemożliwiają pracę urządzenia.

Zmienić ustawienia harmonogramu. Patrz Oszacowanie niezbędnego czasu pracy.

Urządzenie pracowało przez maksymalny czas cięcia w ciągu dnia.

Zwykłe działanie urządzenia.

Dzisiejsze koszenie zakończone

Urządzenie pracowało przez maksymalny czas cięcia w ciągu dnia.

Zwykłe działanie urządzenia. Patrz Parkuj / Harmonogram.

NIE zmieniono połączenia

Sygnał pętli nie został zmieniony z powodu błędu.

Wygenerować kilka razy nowy sygnał pętli. Patrz Nowy sygnał pętli. Jeśli problem utrzymuje się, należy skontaktować się z serwisem GARDENA.