Komunikaty informacyjne z poniższej tabeli są wyświetlane na wyświetlaczu urządzenia. Jeśli dany komunikat często się powtarza, należy porozmawiać z przedstawicielem GARDENA.
Komunikat | Przyczyna | Postępowanie |
---|---|---|
Niski poziom naładowania akumulatora |
Urządzenie nie może znaleźć stacji ładującej. |
Zmienić położenie przewodu doprowadzającego. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego. |
Akumulator jest wyeksploatowany. |
Wymienić akumulator. Patrz Wymiana akumulatora. |
|
Antena stacji ładującej jest uszkodzona. |
Sprawdzić, czy kontrolka na stacji ładującej mruga na czerwono. Patrz Kontrolka na stacji ładującej. |
|
Płytki ładujące urządzenia lub płytki stykowe na stacji ładującej są uszkodzone na skutek korozji. |
Wyczyścić płytki ładujące i płytki stykowe. Patrz Czyszczenie płytek ładujących i płytek stykowych. Jeśli problem utrzymuje się, należy skontaktować się z serwisem GARDENA. |
|
Ustawienia przywrócone |
Zakończono resetowanie wszystkich ustawień użytkownika. |
Zwykłe działanie urządzenia. |
Nie znaleziono doprowadzenia |
Przewód doprowadzający nie jest podłączony do stacji ładującej. |
Podłączyć przewód doprowadzający do stacji ładującej. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego. |
Uszkodzenie przewodu doprowadzającego. |
Wymienić uszkodzony odcinek na nowy przewód doprowadzający. |
|
Przewód doprowadzający nie jest podłączony do pętli ograniczającej. |
Połączyć przewód doprowadzający prawidłowo z pętlą ograniczającą. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego. |
|
Kalibracja doprowadzania zakończona niepowodzeniem |
Urządzenie nie skalibrowało przewodu doprowadzającego z powodu błędu. |
Prawidłowo zainstalować przewód doprowadzający. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego. |
Kalibracja doprowadzania zakończona |
Kalibracja przewodu doprowadzającego przez urządzenie powiodła się. |
Zwykłe działanie urządzenia. |
Zmiana połączenia |
Zmieniono nowy sygnał pętli. |
Zwykłe działanie urządzenia. |