Komunikaty informacyjne

Komunikaty informacyjne z poniższej tabeli są wyświetlane na wyświetlaczu urządzenia. Jeśli dany komunikat często się powtarza, należy porozmawiać z przedstawicielem GARDENA.

Komunikat Przyczyna Postępowanie

Niski poziom naładowania akumulatora

Urządzenie nie może znaleźć stacji ładującej.

Zmienić położenie przewodu doprowadzającego. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego.

Akumulator jest wyeksploatowany.

Wymienić akumulator. Patrz Wymiana akumulatora.

Antena stacji ładującej jest uszkodzona.

Sprawdzić, czy kontrolka na stacji ładującej mruga na czerwono. Patrz Kontrolka na stacji ładującej.

Płytki ładujące urządzenia lub płytki stykowe na stacji ładującej są uszkodzone na skutek korozji.

Wyczyścić płytki ładujące i płytki stykowe. Patrz Czyszczenie płytek ładujących i płytek stykowych. Jeśli problem utrzymuje się, należy skontaktować się z serwisem GARDENA.

Ustawienia przywrócone

Zakończono resetowanie wszystkich ustawień użytkownika.

Zwykłe działanie urządzenia.

Nie znaleziono doprowadzenia

Przewód doprowadzający nie jest podłączony do stacji ładującej.

Podłączyć przewód doprowadzający do stacji ładującej. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego.

Uszkodzenie przewodu doprowadzającego.

Wymienić uszkodzony odcinek na nowy przewód doprowadzający.

Przewód doprowadzający nie jest podłączony do pętli ograniczającej.

Połączyć przewód doprowadzający prawidłowo z pętlą ograniczającą. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego.

Kalibracja doprowadzania zakończona niepowodzeniem

Urządzenie nie skalibrowało przewodu doprowadzającego z powodu błędu.

Prawidłowo zainstalować przewód doprowadzający. Patrz Montaż przewodu doprowadzającego.

Kalibracja doprowadzania zakończona

Kalibracja przewodu doprowadzającego przez urządzenie powiodła się.

Zwykłe działanie urządzenia.

Zmiana połączenia

Zmieniono nowy sygnał pętli.

Zwykłe działanie urządzenia.